Sales leads verdubbeld dankzij doorgedreven digitale campagne
Sales leads verdubbeld dankzij doorgedreven digitale campagne
Plannen voor 2023
Emilia van WAD: “We zijn blij dat Van Roey Vastgoed het vertrouwen gaf om onze aanpak verder te zetten. Als grootste uitdagingen voor Van Roey Vastgoed zie ik ten eerste een meer evenwichtige en gezonde kanalenmix inzetten om minder af te hangen van paid advertising. Nu komen 80% van de leads binnen via paid en dat percentage willen we zien verminderen ten voordele van SEO. Dat is uiteraard een langetermijnaanpak. Die alles te maken heeft met een tweede pijler, namelijk een slimme content strategie opzetten en kwalitatieve content brengen.”
Dit zegt Van Roey Vastgoed
Anouk Van Bavel, Marketing verantwoordelijke bij Van Roey Vastgoed zegt over de samenwerking: “We werken nu 2 jaar samen en dat loopt heel goed, zowel op het het vlak van de resultaten als de opvolging. Heel fijn vind ik dat we voor elk van de 4 onderdelen rechtstreeks bij een specialist van WAD terecht kunnen: SEO, paid campagnes, strategie & content en Hubspot. Dat zie je niet overal. Overkoepelend behoudt Emilia het overzicht. Wat de resultaten betreft, zien we echt dat we het afgelopen jaar meer kwalitatieve leads binnenkrijgen, dat is toch de bepalende factor om de samenwerking verder te zetten in 2023. Ook fijn is dat ze bij WAD pro-actief mee nadenken, ze stelden voor een oefening te doen met content. Welke content missen we nog? Dat zien we helemaal zitten, het stond namelijk ook op onze verlanglijst.”